http://www.glitter-graphics.com/

Thursday, January 19, 2012

TIRAI 2011 DILABUHKAN

31.12.2011
genap umur aku 21 tahun.
menunggu tarikh ni aku cool je..
terasa exited sebab nk jumpa encik hati :)
malam tu dapat la kek blueberry dari mereka-mereka yg sangat baek hati! 
tersenyum-senyum sorang2 kalau ingat moment ni...  >_<



ni lagi


ok then tepat jam 11am
 aku terus call my mom untuk say thanks sebab susah payah besarkan aku selama ni...
huhuuhu*terharu 
mak kata bila nk balik kampung... * mak rindu aku
makuda dah tnya ana bila nk balik...
mak uda sakit buah pinggang..mak yang jaga lepas makuda xnk terima treatment pape kt hospital lagi
so, aku mmg nekad nk balik kg lepas habis paper exam nti..
ok, tepat jam 3pm
 bersiap nk jumpa encik hati..
5minit kemudian
kak ilah telefon suruh balik kg sekarang, makuda baru je meninggal!
sentap hati!
air mata mula murah mengalir di pipi.....
cepat-cepat tukar baju kurung, nk balik kg!
 hanya mampu terdiam sepanjang hari
 terkilan sebab aku xsempat nk balik untuk jaga makuda di saat akhir nyawanya..





2011 pergi dengan kisah gembira dan sedih dalam hidup aku
sebagai manusia biasa, dari DIA kita datang dan dari DIA juga kita kembali....
ikhlaskan hati, redha dengan ketentuan-NYA




No comments:

Post a Comment