http://www.glitter-graphics.com/

Tuesday, November 29, 2011

PREGNANT!

pika! chumil bila da nampak perot 7 weeks
satu pengalaman yang semua perempuan xdapat lupa kan adalah apabila disahkan mengandung.
wah! sedang bawa satu nyawa dalam perut kita la....ingt kan kembung perot td...ehehe..
ya! semua nya datang dari- Nya. DIA yang beri rezeki anak tu kepada manusia dan ianya merupakan amanah yang besar ya.
ok, entry mengandung saje aku selitkan kt sini sebab my best friend da pon mengandung anak pertama dia...
( gambar dok berangan depan cermin kt atas tu ler~~~ :P)
TAHNIAH NOORSYAFIQAH MOHD. SAID
aku tau mmg saat2 yang ko nantikan sepanjang perkahwinan ko.
yang aku plak dok buzy body imagine macam mane time aku plak nanti...huhhuuhu..
mesti kelakar je bawak perut membuyung!
aku doakan semoga dia selamat melahirkan nanti..
sekian 
bye~~~ ^_^

No comments:

Post a Comment