http://www.glitter-graphics.com/

Wednesday, November 16, 2011

TALK ABOUT LOVE! 
 entry kali ni aku nk cite pasal cinta......
soal cinta sume orang boley cerita dan ade cerita mereka sendiri. tapi buat aku , cinta bawa se1000 pengertian wei!

CINTA PADA SANG PENCIPTA ALAM (ALLAH S.W.T)
CINTA KAT MAKABAH AKU
CINTA KT ANAK-ANAK MAK ABAH AKU ( sibling aku la kan. luv all ketad2!)
CINTA KAT MY TRULY FRIENDS! ( sebab ramai da jumpe truly friends in my life sekarang ni (: )
and.................
CINTA MATI KT MY FUTURE HUSBAND AKU NANTI LA... (hehehheheheheheee.... insyaallah )



definisi cinta, banyak pengertian nya, bagi kita manusia dan khalifah di atas muka bumi Allah ni semua nya berhak merasai cinta dan kasih sayang........
mak abah! ana sayang sangat2! !!!!! 
buat insan-insan yang kita sayangi, hargailah masa yang kita ada sekarang ni untuk mencintai dan dicintai okey! ^_^

No comments:

Post a Comment