http://www.glitter-graphics.com/

Tuesday, January 24, 2012

MASIN MULUT

entry kali ni aku tulis sbb teringatkan kata-kata bekas cikgu aku time dolu2..
ni bukan zaman black and white taw..bhahahaa!!
dulu time primary school cikgu bahasa aku penah la dok kata..
cmni la lebih korang kata-kata beliau...eheemmmmm2!
" cikgu nk tgk 10tahun akan datang pe jadik kat anak murid cikgu ni sume, time tu mesti ada yang da kawen, da ada anak berderet,da jadik mak org, yg sambung belajo nye laen.." 
ha hambik kaw! 
time tu aku 12tahun and right now da pon duapulohduatahon
betol la kan 10tahun da berlalu..
then cuti sem kali ni, ada lagi sahabat2 sekolah yang dah bergelar isteri.
makbul doa cikgu aku tu, terasa kemasinannya ^_^


tooooo diaaaaa!!! 
macam nk runtuh pelamin bila mereka-mereka ni berobut2 nk enterprem..
tema kale pengantin hari ni 
MERAH MENYALA

nama pengantin Hasniza binti Hasnan dan pasangan
diijabkabulkan pada malam 20hb Januari 2012



akhirnyaaaaa........
lame jgk dok tgu Q nk begambo ngn pengantin punye pasal



hahahhaha!!!
 gambar ni teringat aku, din meroyan nk udang kt meja pengantin

habis licin aku makan takot kempunan makan nasi minyak 
tinggal ayam seketoi atas pinggan.. :P
kalau da duduk semeja dengan mamat2 bertiga ni jawab nya mmg kembang jelah idong aku ni ..

mereka2 ni kaki melawak...
sporting je.... :) 



sebelum angkat kaki meninggalkan majlis, sempat posing2 lg
bukan menggedik, cuma untuk kenangan bersama.. :)

tahniah untuk pasangan...
semoga bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya..... 
0_0


No comments:

Post a Comment